Zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia monitorowanie ważności umów, szkoleń, badań lekarskich i innych uprawnień sporządzanie zestawień kadrowych obsługa programu do rejestracji czasu pracy i przygotowywanie rozliczeń miesięcznych opieka nad dokumentacją firmy prowadzenie rejestru umów, faktur, etc przyjmowanie i realizacja zamówień krajowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem zagranicznym obsługa bieżących spraw pracowniczych i administracyjnych Wymagania: wykształcenie wyższe znajomość przepisów prawa pracy doświadczenie w dziale HR znajomość języka niemieckiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook) komunikatywność, samodzielność, dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków dyskrecja oraz umiejętność pracy z danymi poufnymi Oferujemy: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Asystent/-ka ds. kadrowo-administracyjnych z językiem niemieckim |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |